Holland High Tech zoekt een enthousiaste managementassistent met een hart voor innovatie
Ben jij proactief en verantwoordelijk? Een mensenmens met hart voor hightech en innovatie die ons team bijstaat in onze uitdagingen? We zoeken iemand die samen met onze andere uitblinker het secretariaat wil runnen.
Je wordt hoofd van onze algemene mailboxen, de eerste persoon die iemand spreekt als het algemene nummer wordt gebeld én de collega waar we allemaal op vertrouwen als er vergaderingen moeten worden georganiseerd.
Wie zijn wij? Holland High Tech, ook bekend als de topsector High Tech Systemen en Materialen. Holland High Tech laat innovatiekracht groeien. We werken mee aan het oplossen van de grote maatschappelijke uitdagingen waar we voor staan, in Nederland en de rest van de wereld. En dat vraagt slagkracht! Daarom zoeken wij een enthousiaste managementassistent die wil werken in én voor technologie en in de maakindustrie.
Dus… zoek jij een dynamische functie waar geen dag hetzelfde is? Word je blij van plannen, regelen en organiseren? Draai je je hand niet om voor mailverkeer of een telefoontje met (bijvoorbeeld) een ministerie of de directie van een van onze partners? Dan zoeken wij jou!
Wat ga je doen als managementassistent?
Je krijgt een breed takenpakket met veel verantwoordelijkheid. Je werkt zelfstandig én met collega’s. Samen met je directe collega vormen jullie het secretariaat (en vang je waar nodig elkaars werkzaamheden op). Informatie haal je echt uit de organisatie. Verder heb je dagelijks contact met onze vele partners.
In deze rol ben jij de allround regelende kracht van onze tweekoppige directie. Jij vindt puzzelen een uitdaging en houdt alle ballen in de lucht als de complexe agenda’s omgegooid worden. Als professional pak jij zaken op en weet vergaderingen en andere activiteiten tot in de puntjes te organiseren.
Taken
- Je beheert de complexe agenda’s en fungeert als eerste aanspreekpunt voor de directie
- Je organiseert bijeenkomsten, bereidt deze voor, zet de stukken (digitaal) klaar en stelt bij een aantal bijeenkomsten de notulen en/of actiepuntenlijst op
- Je ondersteunt onze directie op administratief gebied door de afhandeling van stukken die ondertekend dienen te worden
- Je beheert correspondentie (zowel post als een aantal mailboxen), je brengt structuur aan en prioriteert, stelt op en handelt deze waar nodig zelfstandig af
- Je ontvangt en begeleidt gasten
- Je verzorgt vergaderlocaties
- Je bent aanspreekpunt in ons kleine team voor facilitaire en IT-zaken, bij ziek- en betermelden ben jij ook het aanspreekpunt
Wie ben jij?
Je hebt je sporen verdiend in een soortgelijke rol. Je bent professioneel, proactief, enthousiast en hebt een sterke persoonlijkheid. Je voelt je thuis in een dynamische omgeving met steeds wisselende activiteiten. Je stelt de juiste prioriteiten, bewaart het overzicht en weet snel te schakelen. Je communiceert helder en weet op een prettige, doortastende wijze dingen samen gedaan te krijgen. Ook beschik je over een no-nonsense mentaliteit. Vanzelfsprekend ben je discreet, loyaal en voel je je verantwoordelijk voor jouw taken.
Daarnaast
- Heb je mbo/hbo-werk en -denkniveau en een afgeronde secretariële opleiding
- Heb je minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare rol (werk-, stage- en/of vrijwilligers)ervaring bij een overheid (van gemeente tot rijk) of in een organisatie met maatschappelijke doelstellingen is een pré)
- Heb je een goede beheersing van de Office pakketten: Teams, Outlook, Word, Excel en PowerPoint
- Beheers je de Nederlandse en Engelse taal uitstekend
- Ben je een teamspeler binnen een enthousiast team
- Voel je je graag betrokken bij een organisatie en heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel; je werkt graag samen om je doel te bereiken
- Ben je accuraat, stressbestendig, energiek, enthousiast, mensgericht en communicatief vaardig
- Draag je graag bij aan een betere wereld
Wat bieden we?
Je komt in dienst bij een organisatie met een groot netwerk. Een organisatie die volop in ontwikkeling is én die grote maatschappelijke en economische impact realiseert. Je werkt in een klein, gezellig team met veel ruimte en verantwoordelijkheid. We ondersteunen je natuurlijk in je ontwikkeling.
Hybride werken is bij ons de standaard. Wat houdt dat in? Je verdeelt je werk tussen kantoor, thuiswerken en waar je anders wil werken. We hebben een kantoor in Utrecht en zijn ook regelmatig in de regio Eindhoven. We zoeken iemand voor 32 tot 36 uur per week (24 uur is bespreekbaar). We bieden een tijdelijke aanstelling voor de duur van een jaar, met uitzicht op vast dienstverband bij goed functioneren.
En wat verdien je?
Wij vinden het een goed salaris, dat met jouw functioneren meegroeit (indicatie: € 2.500 – 3.000 bruto per maand plus vakantiegeld, eindejaarsuitkering, pensioen en reiskosten op basis van OV-business card). Ook krijg je een laptop en telefoonvergoeding.
Enthousiast geworden?
Reageren kan tot en met vrijdag 3 maart 2023, en zodra de juiste kandidaat reageert gaan we meteen aan de slag. Dus wacht niet te snel met reageren en laat het ons weten! Stuur je motivatie en cv naar onze operationeel directeur Gerard van der Zon (gerard.van.der.zon@hollandhightech.nl). Vragen over de vacature of over Holland High Tech? Dat kan ook via dit e-mailadres of bel met 06-26660351.
Holland High Tech
Holland High Tech: de verbindende factor voor de hightech sector in Nederland en daarbuiten Holland High Tech weet: technologie werkt voor ons allemaal. Een positieve, integrale impact met tech en innovatie? Die maken we samen. Daarom helpt HHT het ecosysteem voor de maakindustrie continue gezond te houden. Als één van de topsectoren zorgen we zowel voor economische als maatschappelijke resultaten. We verbinden, we zetten aan en we organiseren.